Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Όχι Χοντρή, αλλά "Εύσωμη" ! (Φυλής - Βράδυ)

Την προηγούμενη εβδομάδα κατεβήκαμε με επιφανή μέλη, στο σύνηθες σημείο, την πιάτσα! Το πουλί μου είχε σκουριάσει απ 'την αχρηστία, είχε γίνει σαν σαπιοκάραβο στη ζώνη του Περάματος και το γαμήσι ήταν πλέον αδήριτη ανάγκη.


Πρωταγωνίστρια η Αντριάννα απ 'το Φυλής 92Β. Τότε, την είχα παρομοιάσει με τη φοιτήτρια που την έχεις για τις σημειώσεις, λόγω των κοκάλινων γυαλιών μυωπίας. Αυτό εκ πρώτης όψεως, γιατί όταν έκανε στροφή 180 μοιρών στο σαλόνι, παρόμοια στροφή έκανε και η άποψή μου για εκείνη, αντικρύζοντας αυτόν τον τεράστιο κώλο που απο τότε μου είχε "σφηνωθεί" στο μυαλό.





Δεν έλλειψαν φυσικά τα ρατσιστικά και κακόγουστα σχόλια από τους υπόλοιπους συναγωνιστές με στόχο των μύδρων τους την "εύσωμη" ρουμάνα. Αρχικά, έλεγαν ότι "έχει πολύ μεγάλα και ωραία καπούλια" διακρίνοντας μια τάση ειρωνίας πίσω από τις λέξεις και το πονηρό χαμογελάκι τους. Ύστερα, έλεγαν με τακτ ότι "έχει λίγο κρεατάκι παραπάνω στον κώλο της αυτή", εννοώντας στην πραγματικότητα: "ρε με γκαζοζέν πηγαίνει η μπουρούχα που θες να πηδήξεις;!". Ας είναι. Μόνο ο συνάδελφος ασλάκτα με καταλάβαινε.

Πως είναι αυτή; Καμία σχέση
Εν πάση περιπτώσει, προσπέρασα τις επιθέσεις τους και κίνησα για το Φ92Β όπου δουλεύουν 2 πουτάνες (σε περίπτωση που "χαλάσει" η μία). Η πρώτη ήταν μια κοντή ξανθιά αδιάφορη γύφτισσα. Ήταν σα να μην την είχα δει ποτέ μου. Η έταιρη εταίρα ονόματι Αντριάννα είναι μια εύρωστη (κάποιοι κακεντρεχείς θα την πούνε χοντρή) γυναίκα εκ Ρουμανίας, σχετικά νεαρή και με μάγουλα που μπορεί κανείς να στερεώνει μανταλάκια καθώς μαζεύει τη μπουγάδα του. Πέρασα..

Το δωμάτιο δεν το έλεγες και ευρύχωρο. Βασικά, έλειπε η επιγραφή "ΑΤΟΜΑ 3". Στα συν όμως ήταν ο καθρέφτης κολλητά με το κρεβάτι, κατάλληλος για νάρκισσους χύστες! Μπαίνει μέσα και αρχίζουμε την κουβέντα. Το απόρρητο μεταξύ πουτάνας - πελάτη δε μπορώ να το παραβιάσω, οπότε συνεχίζω με την ικανοποιητική πίπα. Το πέος μου δεν άργησε να σηκωθεί μετά συνοδείας τριγμών και μεταλλικών ήχων ναυπηγο-επισκευαστικής ζώνης, έτσι σκουριασμένο όπως ήταν.


 "Ποια στάση θες;"..μου λέει. Το "πίσω" δόθηκε σαν απάντηση πριν καν γίνει η ερώτηση. Στήνεται στα τέσσερα λοιπόν προς πολύ μεγάλη μου χαρά. Ήταν απερίγραπτο. Με αυτό που είδα ευθύς μπροστά μου νόμιζα ότι θα περάσει κανένα γκρουπ με κινέζους τουρίστες για να βγάλουν φωτογραφίες! This is Acropolis and this is xontrokolis. Αφού τη γάμησα με τα μάτια, είπα να τη γαμήσω και κανονικά. Μπαίνω μέσα της και πιάνομαι από τα πλαινά της. Είχε δέρμα σφιχτό και αρκετά σκληρό παρά το μέγεθός της .. τι διάολο η ΤΙΤΑΝ την ταίζει; Αρχίζω ένα ημι-σφυροκόπημα διαδεχόμενο τη στάση του Βούδα, καθήμενος οκλαδόν και γαμώντας. Αυτό συνεχίστηκε για κάποια λεπτά μέχρι που άρχισα να τη σφυροκοπάω πια κανονικά κάνοντας το χαρακτηριστικό θόρυβο κάθε φορά που το σώμα μου ακουμπούσε τα καπούλια της. Εκείνη έβγαζε αυτά τα αληθοφανή αχ-βαχ που βγάζουν λες και είσαι ο πρώτος της.
Σπάνιο θέαμα ο κώλος της
Ε, το τέλος είναι γνωστό. Σε κάθε ελληνική ταινία κάποιος παντρεύεται στο τέλος. Σε κάθε ενημέρωση κάποιος χύνει συνήθως. Σε γενικές γραμμές, αν κάποιος αρέσκεται σε φαρδοκάπουλες γυναίκες τότε του την προτείνω και του δίνω την ευχή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου