Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Σακίρα η Βραζιλιάνα: Μια πορνοσαπουνόπερα

Αν ήταν βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής σίγουρα θα ήταν ο ΠΑΤΟ(ς)! Οι μόνες λέξεις που ξέρει στα ελληνικά είναι το "gia soy", το "poutsa" και το "fokeas". Με εμφανώς γερασμένο πρόσωπο σε σημείο να σηκώνεσαι για να κάτσει στο λεωφορείο, αλλά με κορμί 20χρονης, η Σακίρα, όπως την βαφτίσανε, εργάζεται στο Διδύμου 8Β και άλλωτε στο Φωκαίας 22 στο ισόγειο.

Να.. τόσο της τον έκανα!


Η σεισοπυγίς αυτή κορασίδα σαλονάροντας κουνάει αισθησιακά το αφράτο κωλί της και...
το φέρνει σε απόσταση αναπνοής από τα τσουτσούνια των πιθανών μελλοντικών πελατών της! Εγώ την είχα ξαναδεί και ελλείψει πορνοευρώ δεν είχα περάσει εκείνη την φορά, όμως τώρα επανόρθωσα. Έδωσα το ηδυπαθές 20άρι στην υποκριτικά ευγενική τσατσά και με προέτρεψε να διαλέξω δωμάτιο. Εγώ έψαχνα δωμάτιο με ένα ξύλινο θορυβώδες κρεβάτι που κάνει το σφυροκόπημα μια μαγευτική εμπειρία με μουσική υπόκρουση τα απανωτά και βίαια "κριιιτς-κριιιτς" που θυμίζουν εγκέλαδο! Αντ' αυτού, υπήρχαν κρεβάτια ριζωμένα στο έδαφος, με πολύ μικρή ελαστικότητα και καθόλου βοηθητικά για γαμήσι. Ας είναι.

Μπαίνοντας η Σακίρα μέσα ήταν πολύ φιλική. Όντας όρθια και ενώ γδυνόταν άρχισε μερικά κωλοτριψίματα που τέντωσαν τις ραφές του εσώρουχού μου. Ξαπλώνω ανάσκελα και μου τοποθετεί το λάτεξ πεοένδυμα αρχίζοντας ένα αποδεκτό τσιμπούκι. Περίμενα από τα λεγόμενα του συντρόφου Πιτσιλιστή να είναι κάπως πιο συμμετοχική. Μάλιστα, είχα ακούσει ότι έκανε και ακάποτη τσιμπουκιά, γεγονός που δεν με επηρέασε όμως αφού εγώ απλά ήθελα να χύσω το γρηγορότερο.

Μετά το τσιμπούκι με καβαλάει, σαν άλλη Αθηνά Ωνάση, και αρχίζει να κουνιέται πάνω-κάτω με περίοδο Τ=2 δευτερόλεπτα για κάθε ανεβοκατέβασμα. Αυτό συνεχίστηκε για λίγο, αλλά μην μπορώντας να ακολουθήσω τους ρυθμούς Βασίλη Τσάρτα, ακινητοποίησα το κωλί της με τα χέρια μου και άρχισα να ανεβοκατεβαίνω εγώ πάνω-κάτω, σαν επιληπτικός με καύλες, μειώνοντας την περίοδο σε Τ=0,2 δευτερόλεπτα μόλις! Εκείνη έβγαζε κραυγές ηδονής ενώ εγώ άκουγα το "χλοπ-χλοπ" που έκανε η λεκάνη μου όταν συναντούσε τον βραζιλιάνικο κώλο της. Δεν άργησα καθόλου να χύσω. Εκείνη έμεινε για αρκετά δευτερόλεπτα με το καυλί μέσα της μέχρι την τελευταία του σταγόνα!

Το αρνητικό με την εμφάνισή της είναι η φάτσα της. Αυτές οι βραζιλιάνες ενώ έχουνε κορμάρες, οι φάτσες τους είναι σαν το πατρινό καρναβάλι. Αν θυμάστε και ένα παλαιότερο πορνίδιο, την Σιμόνα, που δούλευε Αλκιβιάδου. Είχε μια μούρη που κάνεις τον σταυρό σου με τα δυο χέρια! Αυτό δεν ισχύει για τις γαζελοβραζιλιάνες μουλάτος.. αυτές έχουνε περισσότερο γαζέλικα-αφρικανικά χαρακτηριστικά.Εν κατακλείδι, για ένα γαμήσι είναι καλή!

2 σχόλια:

  1. αδερφέ για έναν πούτσο μην την ψάχνεις τόσο, διαλέγεις ένα μουνί και το γαμάς, είναι απλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι καλό η πουτάνα να έχει καλή φάτσα όμως όσες έχουν πάνε σε πιο καλά μπουρδέλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή