Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Ο οριμοσ καισαρασ και ι ξεβρακοκεφαλι πορνι!


ολα ξεκινισαν οταν ενασ δροσεροσ οριμοσ κεσαρασ ιθελε να με δει να απαξιονο ,να κανιβαλιζο,να απαλοτριονο και να τιμορο με το κρεατινο ραβδι μου μια ατακτι,ατιθασι και ξενδιαντροπι ιερεια τισ γκαυλασ!
ετσι λιπον ο οριμοσ καισαρασ τιλεφονισε στισ ατακτεσ γατεσ και παριγγιλε τιν ιερεια ντανα.

ι ντανα λιπον ειναι ενα μελαχρινο καυλιαρικο και εκφιλο κοντοπουτανο με μικρα βιζακια και λιγο σκουρα επιδερμιδα.ε....κλασικι ρουμανα!
μπορο να πο οτι τετιεσ γκομενεσ σαν επιπεδο εμφανισισ και μονο μπορισ να βρισ και στιν φιλισ με 20 γιουρακια.
αυτο ομοσ δεν ειναι το θεμα τισ εν λογο πορνοεμπιασ....ασ προχορισουμε στα πορνοενδοτερα...



ιμασταν στο σπιτι του οριμου κεσαρα και ενο μου πορνοδιηγουσε τισ πορνοιστοριεσ του απο τιν ιδονικι του αυτοκρατορια,τα πορνολαφιρα τον πορνοσταυροφοριον του ,περιμεναμε το πορνιδιο.
ι σιμφονια με τισ ατακτεσ γατεσ ιταν να σφιροκοπαο εγο τιν ατακτι πορνι και ο οριμοσ κεσαρασ να πιρφοριζι με μανια το αροστιμενο απο γκαυλα τσουτσουνι του.
το πορνιδιο αργισε μονο 10 λεπτα απο τιν ορα που ειχαμε πει.

ι μαχι ξεκινισε απο τον καναπε δινοντασ το παραγγελμα ο οριμοσ καισαρασ,και ακολουθοντασ πιστα τισ πορνοοδιγιεσ του!
εγο καθισμενοσ στον πορνοκαναπε και ι ντανα να μου ρουφαι χορισ πορνολαστιχο το κακοβουλο πεοσ μου ,ορεο ιγρο τσιμπουκι αλλα δεν σιγκρινετε με το τσιμπουκι στα τσιμπουκαδικα τισ διδιμου!μονο εκι ιπαρχι το εκλεκτο τσιμπουκι!

αφου μου εκανε πιραυλο το τσυτσουνι μου με το τσιμπουκι τισ αρχισαμε τισ εροτικεσ περιπτιξισ οπου αρχισε να με φιλαι με γλοσα αισθισιακα ενο παραλιλα μου πιρφοριζε τιν μαλαπερδα.
εκι λιπον και ο δροσεροσ οριμοσ κομισ εβαζε το πορνοχερακι του για να γευτι τον πιρφορισμο του απαγορευμενου πορνοκαρπου....

μετα απο λιγα δευτερολεπτα ι ξεβρακοκεφαλι ανεβικε απο πανο μου οπου ετριβε τα ατακτα χιλι και το ατακτο μπιζελι τισ πανο στιν ομι μου μαλαπερδα.
ο ανεμοδαρμενοσ πουτσοσ μου παλοταν κατο απο το ιγρο αιδιο τισ λισαλεασ πορνισ οπου με εκφιλο ριθμο χορευε μανιοδοσ πανο στιν κρεατινι βεργα μου.....τα πορνοκορμια ειχαν λαχαλιασι,οχι απο ελιψι πορνοοξιγονου αλλα απο ανιπερβλιτι γκαυλα.

το κονικο μου ιφεστιο ιταν ετιμο να εκραγι και να πεταξι το καυτο του πορνομαγμα ,αλλα ο οριμοσ κομισ βρισκοταν σε μια εροτικι μεθεξι παλινδρομοντασ ριθμικα το τσουτσουνι του ,διαταζοντασ να μιν τιν πιτσιλισο ακομα.
ετσι λιπον αρχισα να εξευρευνο με τιν πορνογλοσα μου καθε γονια του λαγνου κορμιου τισ πορνισ,με ιδιετερι εμφασι στιν αρχι στιν κολοτριπιδα τισ και μετα στο τριφερο νεανικο τισ ροζουλι μπιζελι.
ενο προσπαθουσα να δοσο τιν πορνοικανοποιησι στιν ξεδιαντροπι πορνι ο δροσεροσ καισαρασ παλινδρομουσε το κρεατινο ραβδι μου.

ιταν ι ορα που ο κεσαρασ διεταξε να ανιξο τιν πορνοβανα απο τιν κρεατινι βρισι.
ι ντανα αρχισε να με τσιμπουκονι και μετα απο λιγα λεπτα εκτοξευτικαν τα πορνοδεσ φλοκια μερικα στο στομα τισ τα οποια τα εφτινε ,αλλα πανο μου οπου ο οριμοσ κεσαρασ απλοσε το πορνοδακτιλο του ''κλεβοντασ'' μεχρι και τιν τιν τελευτεα πιρφοροσταγονα τον φλοκιον!

ξεκινισε ο δευτεροσ γιροσ οπου ο οριμοσ κεσαρασ διεταξε τον πορνολεγεοναριο να τιμορισι τιν ατακτι πορνι στο πορνοκρεβατο του.
ετσι λιπον και εγινε.αρχισα να σφιροκοπο σε διαφορεσ στασεισ τιν ιερια για πολι ορα με μανια.
εκινι εδιχνε να το απολαμβανι με πολι εντονεσ ιδονικεσ κραυγεσ !
αντεχε στο δινατο σφιροκοπιμα και γενικα ιπιρχε πορνοχιμια στιν μαχι.
κατα διαστιματα γινομουν και κλιτοριδοματοσ στο ιγρο κολοσεο οπου ο οριμοσ καισαρασ δεν εχανε τιν ευκερια να πιρφορισι το διψασμενο ιδιπαθεσ καυλι μου απο γκαυλα.
οταν τιν σφιροκοπουσα ο οριμοσ καισαρασ μου εδινε τον ριθμο,μου εδινε μια πορνοοθισι σπροχνοντασ με απο τα κολομερια για μια πιο βαλδανι ,πιο πομποδεσ,πιο θιριοδεσ, πιο απαξιοτικι διυσδισι που εκανε το πορνιδιο να τρεμι και να ιδρονι απο γκαυλικι ιδονι.
ο οριμοσ καισαρασ σιγχρονοσ παλιδρομουσε το τσουτσουνι του οπου ι ολι αυτι ευχαριστι πορνοδεσ πορνοσκινι τον βοιθισε να γινι χιρακτισ εξολκεασ τον σεξιστικον του ζομον!
οταν εχισε ο οριμοσ καισαρασ πιγε να αναροσι στο σαλονι ενο εγο σινεχισα τον αγονα με το πορνιδιο και οταν το τσουτσουνι μου ιθελε να εκτοξευσει τα πορνοιγρα του φοναξα τον οριμο κεσαρα που ετρεξε σαν σκιλακι και δοκιμασε τιν απομακρισμενι ιδονι τον καυτον παχιρευστον φλοκιδιον!!!

ιταν μια δινατι πορνοεμπιρια με αστιρευτι δοσι γκαυλασ!

5 σχόλια:

  1. νταξει εχω λιωσει με τα αρθρα
    δεν εχω γελασει περισσοτερο με κειμενα
    μπραβο ρε λιονταρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία αφήγηση.. Σου προτείνω να γράψεις κανένα πορνώδες βιβλίο με ενα μιξ των περιπετειών σου, θα κάνει πάταγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. «ο ανεμοδαρμενοσ πουτσοσ μου παλοταν κατο απο το ιγρο αιδιο τισ λισαλεασ πορνισ οπου με εκφιλο ριθμο χορευε μανιοδοσ πανο στιν κρεατινι βεργα μου.»

    Ρε ΠΙΤΣΑΚΟ , μού'φυγε ο σπλήνας από τα γέλια , μιλάμε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή