Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Τσιμπούκι για Λίγους και Επαΐοντες (Φυλής Βράδυ 12/9)

Για άλλη μια φορά η πιάτσα φόρεσε το καλό της φόρεμα και μας υποδέχτηκε με φίνα και ραφινάτα πορνίδια καθώς και ένα "τζέρτζελο" που αφήνω στον Πίτσι να περιγράψει γιατί ξέρω ότι έχει μια αδυναμία σε αυτά! Ξεροχύνει όταν βλέπει λούμπεν στοιχεία του υποκόσμου να αλληλοσφάζονται για την παραμικρή αφορμή, ενώ τα "όργανα" του νόμου πλαισιώνουν αρμονικά αυτή τη σουρεάλ συναυλία..

Η βόλτα ήταν σχετικά σύντομη με άλλες φορές αφού το σπέρμα μας ήθελε άλλο λίγο και θα' βγαινε μόνο του χωρίς την αδειά μας. Φυσικά, ξεκίνησε από Φυλής . .





Στο 59Α, η Σακίρα εξάσκησε την τέχνη του "κωλοτρίβειν" στον κάβαλο του ασσλάκτα ο οποίος βρέθηκε με το ένα πόδι στο δωμάτιο αλλά σαν σωστός, έξυπνος και καλόγουστος μπουρδελιάρης επέλεξε να πιτσιλήσει μαύρη σάρκα.

Στο ισόγειο του κτιρίου, η αλλιώς 59Β, η γνωστή Σαμπρίνα.

Φυλής 80, η πρώην ερωμένη του "Ιπτάμενου Ολλανδού", Μαρία Βουλγάρα.. το τόσο πολυσύχναστο πρωσονύμιο που κοντεύει να της γίνει ονοματεπώνυμο!.. αναρωτιέμαι αν στο κουδούνι του σπιτιού της γράφει "Βουλγάρα" όπως και στο κουδούνι του Χριστινακίου "Οριεντάλ" . .

Φωκαίας 25 ισόγειο, η ίδια. Στο 22 το υπόγειο η βουλγάρα χρώματος ακαζού του Μενιδίου.. αδύνατη με ωραία βυζιά.

Ξαφνικά, βρεθήκαμε στη Διδύμου και πήγαμε καρφωτοί στο 20! Εκεί δούλευε η Φωτεινή. Αυτό το πληθωρικό πλάσμα, που σου' ρχεται να ρουφήξεις του χυμούς του, δε μπορεί να αποτυπωθεί επακριβώς με λόγια. Αρκετά ψηλό μιλφ με βυζιά από τρεις γυναίκες (2 μεγάλα βυζιά δηλαδή, μη φαντάζεστε αυτήν από την "ολική επαναφορά" με το Σβαρτζενέγκερ), εύρωστη, με μεγάλο κώλο. Είναι το πρότυπο της ώριμης γυναίκας με τα πλούσια κάλλη που ο καθένας φαντασιώνεται στην εφηβεία του και αρχίζει να ελαιοχρωματίζει τους τοίχους!

Επειδή, λοιπόν, οι τοίχοι του οικήματος ήταν πολύ καλά βαμμένοι, πέρασα στα ενδότερα για να διαπιστώσω in vivo τις συστάσεις του Πιτσιλιστή περί του "2ου καλύτερου τσιμπουκίου Αθηνών - Πειραιώς και Προαστίων".

Ήμουν ξαπλωμένος και η προσμονή μου, η οποία μεγάλωνε δευτερόλεπτο με το δευτερόλεπτο, επέφερε ένα ρίγος στο πέος μου που είχε δαιμονιστεί και άρχισε να σηκώνεται αυτοβούλως και χωρίς να δίνει λογαριασμό. Κάπου εκεί μπάινει μέσα το ρώσικο τανκ. Ξαπλώνει στο κρεβάτι και την ώρα που στήνεται στα τέσσερα με τον κώλο της πιο ψηλά από το υπόλοιπο σώμα, πλησιάζει προς το μέρος μου και αρχίζει να μου γλύφει τις μπάλες. Έλιωναν πάνω στην υγρή γλώσσα της που ήταν τόσο καυτή σα να την έβγαλε μόλις από το φούρνο. Απερίγραπτη καύλα, αλλά έχει και συνέχεια. Ανεβαίνει από πάνω μου και φέρνει σε επαφή το στρινγκοκαλυπτόμενο αιδοίο της με το καυλί μου και ενώ αρχίζει να τρίβεται σκύβει από πάνω μου και μου φέρνει τις βυζάρες στο πρόσωπο. Ήταν τεράστια, μαλακά και θα μπορούσα να τα βαλσαμώσω και να τα βάλω στο δωμάτιό μου. Αντ' αυτού όμως, έγλυφα τις ρώγες της όπως ο Ρέμος και ο Ρωμύλος βύζαιναν τη λύκαινα* και τα πίεζα με τα δάκτυλά μου σαν αντι-στρες μπολς! Εκείνη σιγά-σιγά χαμήλωνε προς τα κάτω βάζοντας αρχικά το πριαπικό απ΄την καύλα εργαλείο μου ανάμεσα στα βυζιά της και ύστερα άρχισε να το ρουφάει με αργές και ρυθμικές κινήσεις μέχρι το αρειμάνιο πέος μου να εκτινάξει τα δαιμόνια που με βασάνιζαν εδώ και λίγες μέρες!

* βλ. έμβλημα της Ρόμα


Όταν συνήλθα από το τσιμπούκι ήμουνα στο Μεταξουργείο με ασσλάκτα τον οποίο αφήσαμε στο Ιάσωνος 36 για να κάνει μια σπερμική θυσία στην εβένινη θεά του 10ευρου, καθώς και με Πιτσιλιστή όπου συνομώτησε το σύμπαν για να δούμε ένα σκηνικό . .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου