Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΒΙΚΤΩΡΙΑ

επισκεψη στα φιληδονα μονοπατια της οδου αλκιβιαδου και συγκεκριμενα στο 16β.εκει οπου συναντησα την εκφυλη πορνη βικτωρια.η βικτωρια ειναι ενα χαριτωμενο πορνιδιο γυρω στα 25 ρωσιδα με ταταρικη φατσα.με το που θα τη δεις δε σου κανει κατευθειαν κλικ.μπαινοντας ομως μεσα αλλαζεις σιγουρα γνωμη.γιατι εκει γαμιεται εκφυλα δυνατα και κολασμενα.
μπαινω λοιπον μεσα στον οικο και η βικτωρια μου σκαει χαμογελο και μου κλεινι το ματι.αυτο ηταν.ενιωσα το καβλοδρεπανο μου να αναβει και ηθελα απεγνωσμενα να της δωσω τους ερωτικους μου χυμους.


υστερα απο λιγα λεπτα το πορνιδιο μπηκε στο δωματιο.με χαιρεταει και με ρωταει τι θελει να κανουμε.εγω της ειπα οτι θελω να της σκισω ολες τις τρυπουλες.
αρχιζει λοιπον με ενα τρελλο τσιμπουκλοβερ,ενω εγω ταυτοχρονα αρχισα να χαιδευω την καβλωμενη κλειτοριδα της.
το μικρο ολο και πιο πολυ αναβε και το τσιμπουκι του γινοταν ολο και πιο δυνατο ενω εγω ταυτοχρονα ανεβαζα στροφες στα δαχτυλα μου ''σταματα'' το διεταξα.
η βικτωρις υπακουσε.την γυρισα στα 4 και μπηκα μεσα στο μικρο της κωλαρακι.το κωλαρακι της ειναι πολυ καλο αλλα απο τα πολλα γαμησια εχει ανοιξει αρκετα.ετσι οπως παει βλεπω να γενναει καποια μερα απο το εκει και οχι απο το μουνακι της.
αρχιναγα να το γαμαω και αυτη να αναστεναζει ενω παραλληλα απο κατω με το ενα μου χερι ετριβα απο το πλαι τις ρωγες της.
καποια στιγμη ενιωσα το πυρφοδες μου υγρο να ειναι ετοιμο να εκτοξευτει.και ηθελα να της το δωσω στο στομα της.
σταματησα το κωλογαμησι και βγαζοντας το καποτιδιο ξαναπηρε το τσουτσουνι μου στο στομα.
μετα απο λιγες πολυ δυνατες παλινδρομικες κινησεις ο ''μητσος ''μου εκανε μπουμ.
αυτο ομως το εκφυλο πορνιδιο δε σταματουσε αλλα ζητουσε να παρει στο στομα του μεχρι και την τελευταια σταγονα και ετσι συνεχισε να με ρουφαει για αρκετη ωρα.
αφου ολοκληρωσαμε της εδωσα μια ξυλια στο κωλαρακι λεγοντας της οτι με εκανε ευτυχισμενο αυτο το 10λεπτο ηδονης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου