Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Ένα βράδυ με την Άντζελα

Σάββατο βράδυ 4/8/10 και η μαύρη τουλίπα αποφάσισε να δει τι παίζει στα πορνοστενα τις οδού Τροφωνίου. Εκεί ανακαλύπτει το μιλφ Άντζελα. Η Άντζελα είναι μια προκλητική ρωσίδα ξανθιά με πράσινα μάτια γατίσια που θες να την ξεσκίσεις. Ο τρόπος που με κοίταξε με άναψε και αποφάσισα να την καρφώσω. Δίνω το 20 ευρο και μπαίνω.

 Μετά από λίγο έρχεται και αυτή. Την πλησιάζω και με μια απότομη κίνηση χώνω το χέρι μου στις βυζάρες τις. Ήταν προκλητικά σηκωμένες και με είχαν καυλώσει.
Αυτή με πλησιάζει και μου δίνει ένα ελαφρύ άγγιγμα με την γλωσσά της στο αυτί μου. Αυτό ήταν. Πήρα φωτιά. Της λέω να γδυθεί και αμέσως καυλωμένος όπως είμαι της το βάζω μέσα της. Σήκωσα τα πόδια τις, τα περνώ στους ώμους μου και αρχίζω να βομβαρδίζω όπως οι αμερικανοί το Ιράκ. Η Άντζελα στην αρχή ήταν ψιλό αμέτοχη, όσο όμως βομβάρδιζα άρχισε να το απολαμβάνει και να ψιλό καυλώνει.
Με δυνατές παλινδρομήσεις το τσουτσούνι μου όργωνε τι μουνάρα της ενώ ταυτόχρονα της έλεγα πόσο καυλιάρα ήταν και πόσο με άναβε. Το τέλος δεν άργησε να έρθει και ήταν πολύ ηδονικό. Αν θα ξανάπαω? Σίγουρα ναι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου