Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Στο Κρεβάτι με την Έλενα

Θα σας πω μια πορνοιστορία που βίωσα αυτό το καλοκαίρι...με τη βασίλισσα της κάβλας την Ελενα..Ενα εικοσαχρονο, δροσερο, ομορφο ουκρανο-πιπίνι με υπεροχα μπλε ματια και γλυκο προσωπάκι. Ενα ευγενικό πλάσμα που σε καθηλώνει με το γλυκό του χαμόγελο αλλά και έντονα σεξουαλική και ελκυστική γυναίκα.. Για να μη μακρυγορώ όταν τη πρωτοείδα αμέσως την φανταζόμουν γυμνή, ήθελα να γευτώ τους χυμούς της νιότης της. Οι τρελές προσδοκίες μου δεν άργησαν να πραγματοποιηθούν. Να μαστε λοιπόν σε δωμάτιο ενος πορνοξενοδοχείου....




Γυμνοί στο στογγυλό κρεβάτι με τους καθρέπτες παντού και τους πορνοφωτισμούς να δημιουργούν καβλωτική ατμόσφαιρα...να χαιδευω το υπέροχα σφιχτό κορμάκι της Ελενας και να μη μπορώ να σταματησω να τη γλυφω παντου... Να μυρίζω και να αγγίζω το βελουδινο δερμα της... το τρυφερό κωλαρακι της το υπεροχο βυζακι με τη καβλωμενη ρογίτσα.. Αγκαλιασμένοι λοιπόν να δέχομαι απλόχερα τα γλυκά φιλακια της, φιλαει υπεροχα το μωρο...με απογείωνε και ένας αισθησιασμός με κατακλυζε όπως με αγγιζε... Την προέτρεψα να μπούμε στο ντουζ. Ηθελα να βιώσω υγρά παιχνίδια μαζί της.. Τα δυο καυτά κορμιά μας έγιναν ένα... ενώ με το σαπούνι γλύστραγαν αισθησιακά το ένα πάνω στο άλλο... Ηταν καβλα να τις σαπουνιζω με το ενα χερι το γλυκό γατάκι της και με το αλλο το τραγανό κωλαρακι... να νοιωθω τις δυο τρυπουλες καβλωμενες ετοιμες για τη μαχη που θα ακολουθουσε...Κάθησα στην λεκανη και αυτη μου τριβε με το υγρό κωλαρακι της τη πυρακτωμένη ρομφαία μου... Δεν μπορούσα να συγκρατηθώ άλλο και τη σήκωσα στα χέρια μου τη μετέφερα στο κρεβατι και αρχισα να τη γλυφω παντου στο νεανικο και ζεστο απ τη καβλα κορμάκι της...Το μουνακι της ειχε πλυμμηρησει και αφηνε αναστεναγμους καβλας.. Αρχισα να της γλυφω τα ποδαράκια, τα δαχτυλάκια της ήταν όλο γλύκα όμορφα καλοσχηματισμένα και τα νυχάκια περιποιημένα κόκκινα προκλητικά.. Με τη σειρά της και αυτη ανταπεδωσε.... Μου γλυφε τα δακτυλα στα ποδια πολυ αισθησιακα με ειχε μεταφέρει σε άλλη διάσταση ερωτικής μέθεξης...Μετα ξαπλωσα και αρχισε να με γλυφει παντου στο λαιμο, στο στηθος και αρχισε να ρουφαει και να γλυφει ομορφα τα πρησμένα απ τη κάβλα μπαλάκια μου. Ανεβαίνοντας αργά πιο πανω στο παλλόμενο κοντάρι μου αρχισε να παιζει με τη γλωσσιτσα της και να το γλυφει σε ολο του το μηκος... Αργα και αισθησιακά το εξαφανιζε στο στοματακι της και μετα πιο γρηγορα...χτυπωντας το στα μαγουλακια της και στη γλωσσιτσα της...οδηγώντας με σε παροξυσμό ηδονής...Δεν μπόρεσα άλλο να συγκρατηθώ απ τη υπέρτατη κάβλα και τελείωσα μέσα στο στοματακι της...τα πηρε ολα δε της ξεφυγε σταγονα...

Μετα μείναμε αγγαλιασμένοι στο κρεβατι χαιδευοντας και κοιτώντας γλυκά ο ένας τον άλλον. Ειχα φερει και κερακια και ειχαμε φτιαξει ατμοσφαιρα...βγαζω το λαδι και τη ρωταω αν θελει μασαζ φυσικα λεει το λατρευω...Εσεις οι Ελληνες εχετε πολυ φαντασια στο σεξ οχι οπως οι Ουκρανοι που σε πενταλεπτο τελειωνουν χωρις προκαταρκτικα και δεν ενδιαφερονται για τη ικανοποιηση της γυναικας..Την άρχισα σε ένα αργό και αισθησιακό μασάζ..Οι μυρωδιες απ τα αιθερια έλαια εξίταραν περισσότερο τη φαντασία μας και ξύπναγαν όλες τις αισθήσεις...Το μωρό είχε ερεθιστεί πάρα πολύ με το αισθησιακό μασάζ που της έκανα και άφηνε καβλιάρικους αναστεναγμούς...αυτό με έφτιαξε και εμένα και άρχισα να της τρίβω τη πρησμένη απ τη κάβλα μπετόβεργα μου στο λαδωμένο κωλαράκι της ... Ηθελε να μου κάνει και εκείνη μασαζακι οπότε ξαπλωσα και αφέθηκα στα χεράκια της..Φοβερή η αίσθηση που ένοιωθα τα δυο λεπτα χερακια της να με αγγιζουν ηδονικα... Μετα αλοίφτηκε με λάδι και με άρχισε σε ένα body to body μασαζ…ηταν καβλα οπως ετριβε το κορμακι της πανω μου...Της λεω ανοιξε τα ποδαρακια σου θελω να σε βλεπω πως το κανεις οταν εισαι μονη σου...αρχισε να παιζει με το μικρο και ομορφο μουνακι της και τη κλειτοριδα... να ανοιγει τα χειλακια να βαζει δακτυλακι...Ενω εγω απ την καβλα τον επαιζα... Με ειχε φτιάξει πάρα πολύ και τοτε αγριεψε το πραγμα αρχισα πιο βιαια φιλια και χουφτωματα..Τη πεταω στο κρεβατι και αρχιζω τις σφαλιαριτσες στο κωλαρακι της και τα βρωμολογα στα ρωσικα και στα αγγλικα.. Το μωρο μεταμορφωθηκε σε δευτερολεπτα απο ήρεμη γατούλα σε τίγρη και με προκαλουσε να της ριχνω φαπες και να της μιλαω βρωμικα...Οι διαλογοι απο τσοντα...Επρεπε να χα φερει το καινουργιο μαστιγιακι που ειχα αγορασει στην ερωτικα τι παραλειψη... Ειχα φερει δονητη ομως..Της τον δινω και του βαζει προφυλακτικο με το στομα και τον παιρνει πιπα και αρχισε να τον γλυφει και να τον τσιμπουκωνει αισθησιακα.. Παιξε της λεω και τον εξαφανισε στο μουνακι της και αρχισε να τον μπαινοβγαζει...ενω το μουνακι ειχε πλυμμηρησει...Δεν αντεχω αλλο πεταω το δονητη και εισβαλω μεσα της τα ποδια στους ωμους και ένα άγριο σφυροκόπημα άρχισε... Μετα από λίγο τη βάζω στα τεσσερα με υπεροχη θεα το τραγανό κωλαράκι της να κοιταζόμαστε στο καθρεπτη..Τοτε η Ελενα παίρνει τον έλεγχο με καβαλάει σαν αγρια αμαζόνα που ιππευει το άλογο της και αρχίζει να χοροπηδάει πάνω μου σε τρελούς ρυθμούς...Της λεω να πέσει στα γονατα μπροστα στο καθρεπτη να βλέπω πως καταβρόχθιζε με λαιμαργία το πυριφλεγές μου εργαλείο ενώ εγω τη κράταγα απ τα μαλλια...Η θεική πίπα της άρχισε να ανεβάζει ρυθμους...Ανοιξε το στοματάκι της και πήρε τους καυτούς χυμούς μου στη γλυκιά και αδηφάγα γλωσσιτσα της...στραγγίζοντας το και μη αφήνοντας σταγόνα να πάει χαμένη...Αυτή είναι η ιστορία με την Ελενα...Μου έγινε εθιστική και θέλω να τη ξαναδώ σύντομα...))

1 σχόλιο:

  1. Εύγε παλικάρια.
    Είδα και τα βιντεάκια του Μαύρου Θανάτου στο youtube και καύλωσα, είστε καυλαντιστοί και εγώ , ο Μάνος ο Γελωτοποιός σας εύχομαι καλή επιτυχία στην σεξουαλική επανάσταση που ξεκινήσατε. Να γίνουμε πάλι όλοι άντρες πρέπει μάγκες, να τα χύνουμε όλα στο πέρασμα μας. Και κάτι φεμινίστριες, κάτι συντηρητικοί, κάτι ψευτοκουλτουριάρηδες θα μπουν στη θέση τους, όπως και όλα τα μουνόδουλα ξεφτιλισμένα όντα που επέτρεψαν στο αντρικό φύλο να γίνει απλός παρατηρητής.
    Καλά γαμήσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή