Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Βόλτα στην Πιάτσα της Φυλής

χαιρετο ολουσ τουσ γκαυλομενουσ σινοδοιπορουσ στα ιγρα καλντεριμια τισ αγορεασ γκαυλασ!
ετσι λιπον αλι μια πορνικι νιχτα κιλισε στα περιθοριακα σοκακια τισ μπουρδελιαρασ και λαγνασ πορνοαθινασ!
αλι μια νιχτα στιν αγρια πιατσα,αλι μια νιχτα στα μπουρδελα!
το ραβδι μου ιταν σε μια καταστασι που χριαζοταν πορνικι μεριμνα απο μια γκαυλιαρα ετερα και ετσι λιπον κατεβικαμε στι πιατσα και σιγκεκριμενα στιν περιχοι τισ φιλισ με τον σιναδερφο πορνορεπορτερ gangstaxz!
ολα κιλουσαν ομορφα στι πιατσα!οι πορνοπακιδεσ με τα γιαλιστερα τουσ πορνοπαπουτσακια να βολταρουν στιν πιατσα ικανοποιοντασ το ιδονοβλεπτικο τουσ κουσουρι,οι μαυρι γαζελοι διαπλατοι σε ολι τιν πορνοπεριοχι ετιμι για το παραμικρο τζερτζελο!

ξεκινισαμε απο τον θριλικο ακαποτο πεζοδρομο τισ διδιμου!
οι ναοι τισ ακαποτισ τσιμπουκοδρομιασ ειχαν ανιξει τισ φτερουγεσ τουσ για να αγκαλιασουν τα μπεμπικιστικα ,ιγρα γεματα φλοκια ψολια μασ.

στο διδιμου 16 το κατο ειδαμε ενα παχουλουλικο μιλφ τιν ευα τιν οποια και εχο πιτσιλισι στο παρελθον και ειναι μια φιλοτιμι προτασι για τουσ λατρισ του ειδουσ!

στο διδιμου 18α παρουσιαστικε ι μιλφ ατζελα ολιγον γεματουλα μονι τισ χορισ τιν βοιθια τισ ιπιρεσιασ.
ευγενεστατι μασ ενιμεροσε για τιν ακαποτι τελιοτικι τσιμπουκια που κανι!

στο διδιμου 18β πιτσιλιοταν ι μιλφ ναταλι εκ ροσιασ τιν οποια και εχο πιτσισι διο φορεσ και μπορο να πο ποσ ειναι ακροσ περιποιιτικι στα ενδοτερα!

στο διδιμου 20 παθαμε τσοκο μπλοκο καθος ειδαμε να σουλατσαρι στο πορνοσαλονι ενα εκφιλο μιλφ με κατανεμιμενα ομορφα κιλακια πανο του και με κατι βιζαρεσ μα τι βιζαρεσ!το ονομα τισ φοτινι.
τα κανονια του βιζαρονε να πουμε!φορουσε και ενα μαυρο δικτι που καλιπτε αισθισιακα κ σιναμα πορνοδεσ τα ιπεροχα λαχταριστα βιζα τισ!ειχαν μεσα αραγεσ πορνογαλα?ιθελα πολι να το ανακαλιψο.να τα μασουλισο ,να τα βαλο στο στομα μου, να τα γλιψο και να μου παρι το καυλι μου να μου το μαλακισι αναμεσα στισ τεραστιεσ και ζουμερεσ βιζαρεσ τισ!
ι πουτσα εγινε καγκελο αφου ολεσ αυτεσ οι δελεαστικεσ σκεψισ περασαν απο το μιαλο μου και μου σιγλονισανε τα εγκεφαλικα μου πορνοχισιαρικα κιταρα!.ειπαμε ομοσ να σινεχισουμε τιν τσρκα μιασ και ο ρεπορτερ gangstaxz μου ανεπτιξε τιν θεορια οτι οταν χινισ απο τιν αρχι τισ τσαρκασ , τοτε χανι τον ρομαντισμο τισ!κατανται μονοτονι!με λιγα λογια ιθελε να πι οτι πρεπει να φιλασ το σπερμα για το τελοσ τισ βραδιασ!τον ακουσα λιπον κκαι σινεχισαμε για τα τσαρδια τισ διδιμου που ειναι πανο απο τιν αχαρνον!

στο διδιμου 8β πιτσιλιοταν ι αλεξανδρα ενα ομορφο πορνιδιο με κατανεμιμενα σοστα τα κιλακια στο λαγνο κορμακι τισ με καλο σχιματισμενο κολακι και πλιθορικο βιζι!θα τιμιθι στο πορνομελον ισοσ!

στο διδιμου 8α σιναντισαμε ενα προ μιλφ το οπιο δεν μασ εντιποσιασε ιδιετερα και σινεχισαμε για φιλισ!στιν καρδια τισ πιατσασ!ισοσ οι μιλφολαγνι να πρεπει να κανουν μια ερευνα για το εν λογο πορνιδιο.

στο φιλισ 40 ειδαμε ενα πορνιδιο που εμιαζε με ξοτικο παρα με κορασιδα.τον ρουφουσε τον πεοντα χορισ καποτιδιο και ρουφουσε και τα φλοκια ολα στο στομα.
σινεχισαμε ακαθεκτι ομοσ!

στο φιλισ 54 στον οροφο πετιχαμε τον τιπο πορνιδιου που με κανι και ξεροχινο στο σλιπακι μου!λιγνο πορνιδιο με λαχταριστο χορισ λιπαρα κορμακι να το γλιφισ για ορεσ ατελιοτεσ!πολι γκαυλιαρικο!θα το πιτσιλισο λιαν σιντομοσ.

στο φιλισ 54 στο ισογιο ι σιχναζουσα ντενισα!ξανθο γλικο μορακι που εχο πιτσιλισι στο παρελθον!
τα καυτα τισ φιλια και το ιγρο μουνακακι τισ που το ενιασα στιν γλοσιτσα μου θιμαμε με ειχαν κανι να πεταξο τα ζουμια μου σε χρονο πορνοdt.

στο φιλισ 66 παρευρισκοταν ι λαουρα ενα πολι σιμπαθιτικο λιγνο μορακι με γλικο προσοπακικαι τελια σχιμετισμενα πεταχτα καπουλια. κλικι κλικι εκανε ι πουτσα μου μεσα απο το βρακι μου αλλα τισ ειπα να κατσι ισιχα γιατι επρεπε να δουμε και αλαλ πορνιδια.αφου λιπον τιν καθισιχασα τιν βαρια και ογκεοδεσ πουτσα μου απο τα πολα χισα που ειχε μαζεψι σινεχισαμε παρακατο.

στο φιλισ 65 β ιταν ι γνοστι σε ολουσ μασ ανομαλια!νε εκινι που πιανει τα αρκιντια ολον τον χιστιδον !!!

το φιλισ 67 ιταν κλιστο.

το φιλισ 69 στον οροφο ι γνοστι σιχναζουσα του οικου χριστινα απο το καζακσταν!παλια αλλα τιμια προτασι τισ πιατσασ!καθοσ τιν εχουμε πιτσιλισι παμπολοι σιναγονιστεσ μασ πορνοκατεπλιξε ολουσ!τιμια προτασι λιπον!

στο φιλισ 69 στο ισογιο πιτσιλιοταν μια νεαρι μπεμπεκα μελαχρινουλα για τρελα τρελα γλιψιματα!ειχε ενα κορμακι ολο καυλα!σιγουρα πρεπει να τιν πιτσιλισο καπια στιγμι!μου αναστατοσε τιν βαλανο μου.!

επιστροφι λιπον στο διδιμου 20 για το ''χαμερ'' φοτινι!
ευσομουλα με ομορφα κιλακια μιλφ εκ ροσιασ!
και ατελιοτεσ τεραστιεσ βιζαρεσ που σου κοβουν τιν ανασα.για τουσ βιζολαγνουσ ειμαι σιγουροσ ποσ θα γινι ι μεγαλι τουσ θαυμαστρια!

μπενο λιπον στο πορνοδοματιο αφου δινο στιν τσατσα το μπλε πορνοεισιτιρια !
ξαπλονο στο κρεβατι και αρχιζο να χαιδευο το κρεατινο δεμονιο ραβδι μου.ιθελα να περιμενο τιν  γκαυλιαρα με πλιρεσ στισι να ειμαι ετιμοσ για τιν μεγαλι μαχι με τα κανονια του βιζαρονε που τοσο ιθελα να γευτο.
ερχετε λιπον σιναμενι κουναμενι και ανεβενι απο πανο μου και μου αμολαει τισ βιζαρεσ στι μαπα!ειχε ιπεροχεσ μεγαλεσ γευστικες ρογαρεσ τισ οποιεσ τισ πιπιλισα για αρκετα λεπτα.ενο λιπον εγο πιπιλουσα τισ ρογεσ τισ εκινι ετριβε το γατακι τισ πανο στο κρεατινο ραβδι μου.ειχε σκλιρινι τοσο πολι που αρχισα να βογκαο απο γκαυλα.εκινι με τιρανουσε και δεν μου το επιανε να το γιατρεψι.γινοταν ολο και πιο σκλιρο το κακοβουλο παθιασμενο για αιδιο πεοσ μου.
ιθελα πολι και προσμενα ενα ακαποτο ρουφιγμα για να αποβαλο τα βαρια ζουμια μου.
εντομεταξι το σλιπακι δεν το ειχα βγαλι....προεξιχε ομοσ ι βαλανοσ απο το σλιπακι.
σκιβι και με αισθισιακεσ κινισισ  επερνε τι μπεμπικιστικι βαλανο μου στο στομα τισ.μου τιν ειχε ιγρανι με το σαλιο τισ και ειχε παρι φοτια απο τιν γκαυλα.
μου βγαζι γριγορα το σλιπακι και αρχιζι τσιμπουκοδρομια χορισ χερια.ιταν απολαυσι..
ρουφα μεεεεεεεεεεε
ρουφα μεεεε να τισ φοναζο!δεν αντεχα απο τιν τοσι γκαυλα!ιταν απο τα τελιοτερα ακαποτα τσιμπουκια τισ πιατσασ!
φτιστο το ριμαδι και παλιδρομισε το τισ λεο.
μου το εφτινε μου το εφτινε μου το ειχε ιγρανι τοσο πολι το πουτσο μου.με τοσο σαλιο επαωε να ιπαρχι πορνοτριβι αναμεσα με αυτιν και το παλαμαρι μου.
αρχισα να βγαζο φονεσ λιονταριου θελοντασ να αποβαλο στο στομα τισ τα ιξοδεσ και καυτα μου πορνοφλοκια.δεν αντεχα απο τον ζιγο τον φλοκιδιον!
εκινι εγινε χιρακτισ εξολκεασ τον ιδονικον μου ζομον!μου τα ρουφιξε και μου στραγγιξε τιν βοιδοπουτσα μου μεχρι τελευτεα σταγονα!ιταν ιπεροχο τσιμπουκι!θα ξαναπαο σιγουρα!πολι τιμια προτασι για τιν πιατσα τισ διδιμου!


ο ρεπορτερ gangstaxz ομοσ ιθελε να γευτι οπτικα τιν μαυρι ιδονι απο τιν ιποσαχαρια αβανα!
ετσι λιπον καβαλισαμε το λαγνο ατι ακι βρεθικαμε μεσα σε λιγα λεπτα με το ασθενοφορο τισ γκαυλασ στο ρομαντικο και ειδιλιακο πεζοδρομο του μεταξουργιου!
ενα πρεζονι μαλιστα καλοπιζοταν στο καφρεπτι τισ μιχανισ ενοσ χιστι!
ι ορα ιταν περασμενισ 11 οποτε πλεον μεταμεσονιχτια ωαρδια στο μεταξουργειο!

επισκεπτικαμε τα διο τσαρδια οπου σιχναζουν μαυρεσ γαζελεσ απο τιν ιποσαχαρια ιπιρο!

στο ιασονοσ 33 ιταν ι ελιζαμπεθ!
ενα μινιον γαζελακι με μικρο πετακτο χορισ λιπαρα ποπουδακι!μου σικοθικε παλι το καυλετο του ομοσ και του φιλατου πορνορεπορτερ!
θελουμε σιντομα να το παρτουζοσουμε σε εκινο το κρεβατι οποσ μπενισ μεσα στο τσαρδι αριστερα!ειναι το πιο ειδιλιακο δοματιο του τσαρδιου!ειδικα το κρεβατι κανι πολι θοριβο πραγμα το οπιο με γκαυλονι αφανταστα!
ειανι ενα απο τα πορνοφετιχ μου να κανι θοριβο το κρεβατι!σιντομα πορνοπεριπετια λιπον απο το θοριβοδεσ κρεβατι του μισο γκρεμισμενου και βρομερου τσαρδιου!

στο ιασονοσ 36 ιταν μια βαριεστιμενι γαζελα!ισοσ δεν ξιπνισε καλα το προι!αλοστε ι καλι μερα απο το προι φενετε.

 στο ιασονοσ 30α πιτσιλιοταν ι μεταλαγμενι τσαχπινοπουτανιαρα μαριανα!

στο ιασονοσ 30β ι κλασικι πουτανα με τιν γερασμενι φατσα που δινι και κουλουρι με 15 γιουρακια!

προχορισαμε στα ενδοτερα και πιο αγρια στενα του μεταξουργιου στιν οδο κεραμικο...οπου εκι μερα μεσιμερι πολα πρεζονια χτιπανε αλιπιτα τιν πρεζα τουσ.

στο κεραμικου 13α σιναντισαμε ενα πορνιδιο που εμιαζε με ζομπι !χεχε!προχορουσε σα τα ζομπι που βλεππουμε στισ στα βιντεοπεχνιδια resident evil!

στο κεραμικου 13β διπλα διπλα διλαδι στο ισογιο ενα βαλκανιο πορνιδιπο που δεν μασ εκανε καθολου εντιποσι.
τα ιπολοιπα καλντεριμια στιν κεραμικου ιταν κλιστα!

ετσι λιπον εκλισε αλι μια νιχτα στα ιγρα,καταθλιπτικα,απαξιοτικα σοκακια τισ ιδιπαθουσ λαγνασ μπουρδελιαρασ πιατσασ!στο πορνοεπανιδιν χιστεσ μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου