Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Το ντροπαλό μιλφ της διπλανής πόρτας που διψάει για σεξ!

κυριακη μεσημερι και βρεθηκα στο πορνοτσαρδι γωνια περγαμου και αλκαμενους.εκει με περιμενε μια εκπληξη.μπαινω και αντικρυζω τον πορνοτσατσο αρη που με μεγαλυ μου λυπη με διαβεβαιωσε οτι συνταξιοδοτειται και αποχωρει απο την πιατσα και απλα ηταν εκει τσοντα. ενω μιλαγαμε μου παρουσιαζει μια πορνουπαρξη περιεργη με ονομα μαρια.



η μαρια ειναι η 50αρα γυναικα της διπλανης πορτας που βαθια μεσα σου θες καποια στιγμη να την ξηεσκισεις. ειναι κοντουλα με μαυρα μαλλια αλλα βυζαρες και βλεμμα πολυ λαγνο απλα με πορνοχαιρετησε κουνοντας μου το κεφαλι γαιτι ειναι λιγο ελλαδα και δε ξερει ελληνικα. ο αρης μου ειπε τα καλυτερα και αποφασισα να μπω να δοκιμασω το φιλιγκ. μου ελεγε οτι θα περνουσα υπεροχα μπαινω και την περιμενω να ρθει και μετα απο λιγο μπαινει. μπαινοντας με κοιταξε με λιγη ντροπη αλλα, παραλληλα το εκφυλο βλεμμα της προδιδε τη καβλα της να την ξεσκισω. την πλησιασα και της φιλησα ελαφρα το λαιμο αυτη εβγαλε ενα ελαφρυ αχ που με αναψε ακομα πιο πολυ. ηξερα οτι αυτη η γυναικα θα με εκανε τουρμπο. ελαφρα εγλυψα το αυτι της ενω παραλληλα της κατεβασα το σουτιεν και αρχισα να χαιδευω τις πορνιαρικες ρωγες της. μιλαμε για ρωγες σα σταφυλι μεγαλες με μεγαλες θυλες και τουρμποκαβλωμενες. ενιωθα το κρεατινο ραβδι μου επικινδυνα να σηκωνεται και ενω την εγδυνα σιγα σιγα το πλησιασα μπροστα της. αυτη σιγα σιγα εδειξε να μη νιωθει ντροπες. εδειχνε να το απολαμβανει και να καβλωνει χαιδεβοντας τις ρωγες της σιγα σιγα πηρε το κρεατινο ραβδι στο στομα της και αρχισε παλινδρομικες κινησεις κανοντας με να νιωθω σουπερ, ετσι κοριτσαρα μου της φωναζα ετσι ξεσκισε τι βοιδοπουτσα μου. αυτη οσο πιο πολυ την ενθαρυνα τοσο πιο πολυ καβλωνε και τοσο πιο πολυ ανεβαζε στροφες. οι ρυθμοι ειχαν αρχισει να γινονται εξοντωτικοι και εγω να νιωθω οτι πεταω. την σταματω με μια ζογκλερικη κινηση, την βαζω μπρουμυτα και με δυναμη μπαινω στο μουνακι της. αυτη ειχε αναψει και βογγαγε απο καυλα και ηδονη. εγω της σηκωσα ψηλα τα ποδια, τα βαλα στους ωμους μου και ακαθεκτος την βομβαρδιζα. συνεχιζα με τεμπο ταυρου ενω παροδικα την φιλουσα λεγοντας της ποσο με καβλωνε. ενω ανεβαζα στροφες καταλαβε οτι θα τελειωνα. ηθελα ομως το μπεστ αποτελεσμα και αποτομα πεταγομαι απο το μουνακι εξω βγαζω καποτιδιο και της τα δινω στο στομα. αυτη τα πηρε κε μου κανε ενυτωπωση το ποσο συνεχιζε προσπαθοντας να μη φυγει ουτε σταγονα απο το πολυτιμο ζωμο. οταν το ζουμι τελειωσε αυτη πηγε νιπτηρα τα φτυσε ,ηρθε κοντα μου κε μου δωσε ενα φευγαλεο φιλι ενω ειχε ενα υφος γυναικας που καταλαβαινε οτι το μονο που μενει στη ζωη ειναι τα ωραια γαμησια και οι εκφυλες στιγμες. με αποχειρετησε και εφυγε ενω εγω ακομα ενιωθα να δονουμαι απο πορνοιδονη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου