Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

Στην Οδησσό με δυο δίμετρες...



Η ιστορια μου αρχιζει στη Οδησσο σε ενα μασατζιδικο οπου βρισκομαι με δυο θεικα ουκρανίδια μια ξανθια και μια κοκκινομαλλα πινουμε μαύρο τσάι με ξηρούς καρπούς συζητωντας για το ταξιδι μου στη πολη τους. Τα βλεμματα τους ολο καβλα, ερχονται κοντα μου, με βαζουν αναμεσα και αρχιζουν να με αγγιζουν...


Τα χερια μου κατευθυνονται γρηγορα στα τρυφερα μπουτακια τους..το απαλο δερμα σα βελουδο με αναστατωνει και ανεβαζει τη τεστοστερονη μου στα υψη...Μου προτεινουν να ανεβουμε πανω στο δωματιο απ τη εσωτερική σκάλα. Λουξ το διαμέρισμα.Με πάνε στο τζακούζι όπου η μία με πλένει,με σκουπίζει και περνάμε στο δωμάτιο. Κεράκια ημίφως μεγάλο κρεβάτι στο πάτωμα, μυρωδικά οριεντάλ μουσική...

Γδύνονται βγάζουν τις ρομπίτσες τους και αλοίφονται με λάδια και με αρχίζουν στα body to body... Η ξανθιά μου κάνε ένα πολύ αισθησιακό βυζομασάζ στο πυριφλεγές μου εργαλείο και η κοκκινομάλα με έγλυφε... Γίνανε διάφορες εναλλαγές όπου με καβαλούσαν μου τρίβονταν με φραπέδιαζαν και γενικά με είχαν κάνει τούρμπο...Σε μια φάση με εγκαταλείπουν και αρχίζουν να χαιδεύονται μεταξύ τους και να φιλιούνται... Εμεινα μαλάκας...Πέρνω το λάδι και τους ρίχνω και αρχίσαν να τρίβουν τα λαδωμένα κορμιά μεταξύ τους...και τα μουνάκια τους πλακομούνι..ενώ εγω μπροστά σε τέτοιο θέαμα άρχισα να τον παίζω.. Σε μια στιγμή τα πορνίδια βγάζουν ένα δονητή και τον μπενόβγαζε η μία στο μουνάκι της άλλης, τον έπερναν πίπα και άλλα τέτοια καβλωτικά. Δεν άντεξα άλλο να μένω παρατηρητής και χήμυξα...Τις βουτάω και τις δυο και αρχισα μανιωδως να τις φιλάω να τις γλύφω να τις μουνοδακτυλιάζω, ούτε θυμάμαι τι έκανα είμουνα σε μια ερωτική μέθεξη.. Σε μια φάση η κοκκινομάλλα που ήταν πιο έκφυλη με πετάει βίαια στο κρεβάτι και αρχίζει να με δαγκώνει και να με φιλάει παθιασμένα με γλωσόφιλλα..Αρχισα να τη κωλοδακτυλιάζω και να της ρίχνω χαστούκια στο κωλαρακι που τα γούσταρε κάργα.. και να της λέω στα ρωσικα για χατσού τράχατ τιμπιά...που σημαίνει θέλω να σε σκίσω... Και να λέει αυτή σκίσε με...Ε τη βουτάω και τη βάζω κάτω τα πόδια στους ώμους και της ρίχνω ένα άγριο έκφυλο γαμήσι με φτυσίματα δαγκώματα σφαλιάρες. Επειδή είδα ότι γούσταρε το κωλοδαχτύλιασμα τη γυρνάω στα τέσερα τη πισθαγκωνιάζω και εισβάλω στο κωλαράκι της...Το ανήθικο πουτανάκι γούσταρε να της σκίζω το κωλαράκι και έλεγε διάφορα καβλωτικά στα ρώσικα...ενώ η ξανθιά με έσπρωχνε απο πίσω δίνοντας ένα καταιγιστικό ρυθμό στο σφυροκόπημα. Σε μια φάση σταματάω γιατί θα τελείωνα έτσι όπως πήγαινε το πράγμα και ξαπλώνω ανάσκελα. Ερχεται η ξανθιά πάει να με καβαλήσει τις λέω ριβέρς να βλέπω το απίθανο κωλαράκι σου. Τη γ@μαγα σε αυτή τη σταση ενώ η κοκκινομάλα είχε πιάσει το χέρι μου και έδινε στη ξανθιά φάπες στο κωλαράκι της.. και ελεγε καβλιαρη σ αρεσει ο κωλος της εεε...Σε μια φάση λέω να ξεζέψει η ξανθιά σηκωνομαι και τον δίνω πίπα και στα δυο ανηθικα πουτανακια...Τι διπλοτσιμπουκο ήταν αυτό τι φτυσίματα τον έβγαζε η μια τον έβαζε στο στομα της άλλης. Η κοκκινομάλλα σαφώς καλύτερη στη πιπα με τσιμπούκωνε άγρια και η ξανθιά μου γλυφε τα @@....Δε κρατήθηκα άλλο απ τη απίστευτη κάβλα...και τους τα δώσα στο πρόσωπο και στα στοματάκια τους...και αυτές αρχίσαν να γλύφονται μεταξύ τους σκηνικό από τσοντα.. Μετά πάμε μαζί και οι τρεις στο τζακούζι μπαίνουμε και χαλαρώνουμε λίγο η μία αριστερά η άλλη δεξιά μου να με χαιδεύουν.Η κοκκινομάλλα δέχτηκε να ποζάρει κιόλας..Αυτή είναι η ιστορία μου με τα καβλερά Ουκρανίδια..Θέλω να ξαναπάω σύντομα να τα τιμωρήσω ))

1 σχόλιο:

  1. πολι ορεο μασαζακι πορνιαρι μου!
    σε φαντζομε θα βρισκοσουν σε αυτι τι μοναδικι πορνοιδεσ εροτικι μεθεξι που σε πιανι οταν σε τριβουν πορνιδια!!!!
    πολι θα γουσταρα να ιμουν απο μια πλευρα να εβλεπα ποσ κανισ τα πορνιαρικα σου κολπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή